DANS

fick en kommentar om att jag skulle skriva mer om.. dans! och efterssom detta är något jag verkligen brinner för så gör jag det gladeligen, och bilder & videos har jag så mycket av så jag skulle kunna sälja, he-he!

Men.. om ni undrar något eller vill att jag ska skriva om mitt dansliv, haha så lägg en kommentar om vad som skulle vara intressant att läsa om. så skriver jag ! så fråga fråga , undra undra!




svenska mästerskapen i våras!

nu ska jag göra ett bildspel till min franskredovisning, sen blir det att dejta kudden!  Dolphins idag kändes bra, mina brudar är så bra <3.
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta om tävlingsdans!

2011-03-06 @ 11:25:23
Postat av: Anonym

har du slutat tävla ? :/

2011-03-09 @ 23:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0