du vet att jag kommer

tja och välkomna till en sugig dag! har varit på ett jäkla pisshumör hela dagen lång, gillas inte!
skolan skolan, hem och hör på här nuva. drog på mig en jäkla massakläder plus mössa plus fingervantar haha den ni, och drog ut & löpte lite drygt 8 kilometer! duktigt tycker jag, men så är jag, när jag bestämmer mig för något ( och är jävligt pissed off och pissar på livet ) så går det. väl hemma väntade en cornelia på mig, tuttan!
 blev en massa mat och sex/fyllesnack med min kära moder.. haha inte alla som har en så frisrpåkig mamma som mig kan jag lova.

nu ska jag börja på våran fucking hemtenta som ska vara inlämnad imorgon, och sedan BURLESQUE. den bästa filmen genom tiderna utan tvekan. nepp guys.


hola at you , hola at me.





Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, om man är stelast i världen.. (som ett kylskåp) och vill kunna gå ner i spagat?? (en fot fram och en bak?) hur ska man då gå till väga? visa gärna både bild och video. hur lång tid tar det ungefär? seriöst.. räkna med att jag är hur stel som helst :o om jag står med raka ben och ska böja mig framåt och nudde fötterna/golvet.. så kommer jag till knäna

2011-03-16 @ 23:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0