Grab somebody drink a little more

fredag! Dolphins, cromwell med dolphinetts och sedan krök hos Kamila! haha gaalet..

discodans blev utlärd, jägershots och en massa jävla muppar! LOVE <3.

matte med innetofflor med ett skohorn i handen följde mig sedan till taxin, men jag tror att han trodde att jag var en häst för han slog med med det jävla skohornet! haha.. brillor med styrka i fick man tag i med, inte konstigt att man lite halvt ramlade in hos kaptenen!

på lördagen tog man en tripp hem till kamila igen , köttade pizza, försökte att tagga inför dolphins och lokalfest men det väl lite sådär! blev att åka hem med kära mamsi istället och mysa.

den här enormt händelserika söndagen har bestått av inget mer än lite städning, svullande och sänghäng. lite skvaller med brudarna på det också. nu ska jag ladda ner nån jävla film och demonstrera mot mina jobbiga matteböcker efterssom vi har slutprov på tisdag, nä ni. PALLA.


en full philip!





den bästa dansen enligt matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0