idag är jag bara tusen gånger bättre.

hello mina fina solstrålar! detta blir ju bara bättre och bättre .. skönt väder i morse. wu!

igår efter matchen ( som givk så jävla kick-ass bra förresten ) så hämtade grabbarna upp mig i hopp om att kunna muntra upp mig och det gick ju självklart helt strålande! åkte vill viken, och på lite spökjag i ett övergivet område. SJUKT kul att se machograbbarna som pussys. nah , gillar dem ändå! 
 
åh nu längtar jag så till helgen, har en gooooooood feeling .
jaaappp så lämnar man allt trash bakom sig och börjar på ny kula. det enda dåliga är bara all energi som går åt och gör en trött i skallen. men haha, brudarna blir ju iaf nöjda när Loan is back on track, yeah!




hello there.

nej, nu ska jag snart dra iväg på träning med dolphinetts. kisses


Kommentarer
Postat av: -

kan inte du visa en snygg outfit till jeans :)? behöver insperation ! bra blogg!

2011-03-24 @ 19:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0