mitt namn är håkanbråkan

Hola amigos! gårdagen bestod inte utav annat än träning och övernattning hos kaptenen.  Pigg som en mört drog man till skolan today och har bara allmänt gått runt o stekt! efter skolan spånkade vi hem till mallan och gjorde jordens gourmet-mat! makaroner, fiskpinnar, köttbullar, tzatziki, loans egna sås och hamburgerdressing, & vitlöksbröd. GOD damn it dags att börja bränna lite döfett snart , herrejisses nuuu....

Nu är det så att jag är sjukligt jäkla t-röött så jag ska lägga mig i sängen och kolla på black swan, låter så himla bra! Nä nu får ni checka in min nya profilbild som kamila envisades med i skolan. CIAO!




Kommentarer
Postat av: sofia

vem är kaptenen? ;)

2011-03-11 @ 21:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0