Dagen är en solstråle

hej mina vänner. idag skiner solen, och jag är väldigt glad... trots att jag har så jäääävla mycket i skolan nu. och trots att min puls-karriär som 17 åring är över ( hahah , skämt åsido )
Idag har jag fått G i kursen franska steg 3, hah fyfan vad glad jag är! kan knappt ett ord franska.. är sååå glad.
Och sen har man också kammat hem ett mvg i fgh. JA, bra dag..
Nu ska jag ta tag i geografihemtentan, usch! Sedan blir det matte B plugg.. tror nästan att jag hellre dör.
Planera för imorgon är en till showless show, och mys med pojken!


vimmelbild på mig och fina vicky ! en väldigt inspirerande ung dam ! :-D


dolphinetts !




en världsbra andreas :)

nu jävlar, plugg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0