Jag tror mitt hjärta blöder.

solstrålar! underbar dag. förutom jääävla matte b... KUL. fattar inte ett endaste litet dugg, kul.. kul kuul!
i alla fall! solsken, lovely . käkade 3 glassar idag i skolan, äh. man måste väl leva upp till sitt rykte om att man äter som en hingst, true.. faktiskt!

när jag kom hem så la jag mig i solen för att bättra brännan tills imorgon. jag vet att det räcker nu, men sjukt kul att irritera kaptenen. ah, ha! NIGGGAH!

sen har jag mentaltränat mig själv hela dagen , haha say whaat? nej men det är nåt jag får för mig. peppar mig själv så jag blir mentalt stadig eller något. men eller hur va?

nu jävlar äre götet som gäller. hela min hejjaklack hänger med som stöd. kärlek kärlek.

nu är det dags för svenska mästerskapen år 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0