Jag är för feg för att dra mig ur

Nämen tema i hatten alla kvinnoläkare! Idag har det nämligen varit internationella kvinnodagen . Jodå mycket angenämt,dock har ingen sagt grattis, och killarna kontrade med att de hade resterande 364 dagarna om året.... Jahopp.....

Dagen har bestått av skola, ett riktigt hårt gym pass, mat med min älskade plastsyster( min brors flickvän sen typ 6 år tillbaka, känns som 17) hon va brun och fin efter Thailand :).
Drog och solade och blev ännu rödare som en kräfta ungefär om man ska jämföra.
Efter blev det undervisning till min jobbiga men underbara barn!
Sist men inte minst kom massa dolphinettsgirls och så tränade vi ashåårt, kommer knappt kunna gå imorrn ju. Sov time nu guys,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0