Ojojoj

Redan onsdag! En till dag har passerat,jag har bränt mig, gjort prov och redovisning om herpes, undervisat mina disco avancerade tjejer( de körde järnet idag!) och sen tränat själv , såg ut att ha somnat ute i saharaöknen utan solskydd i fejset ungefär. Snyggt.

Fan vad konstigt det blev med bilden i förra inlägget? Vad hände? Höm...

Aja! Draw something väntar och sedan ska jag få lite skönhetssömn.

Juste ! Såg att min barndomskompis va på framsidan av blogg.se idag. Fränt ju!

Rätt skön bild faktiskt. Började ettan och nollningen och frackveckan was on. Gömde mig för alla pillimariska treor men de verkade ändå hitta mig så jag fick klä av kungen och klä på mig hans kläder, låg först.... Tills skorna skulle av och tillslut kom jag tvåa, rätt nöjd ändå. Man vann ändå bara en dejt !! Haha.
Jag menar, vem fan tränar på att ta av någons skor snabbt? Inte jag iaf....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0