aha

råkade publicera förra inlägget , fortsätter



va så trött på samma gamla Norrköping med samma Skit och intriger som vanligt, så två helger i rad blev det party i sthlm pga bästa Anders Forssberg. det behövde jag verkligen ! soo much fun



middag på suite och alla fick kepsar ,


p
en stor blackout efter middagen, min telefon har malin i sin ficka och utanför Sturecompagniet sitter Jag och gråter och hittar inte till Anders. haha. en räddare i nöden kör hem mig och som tur är hade vi lagt ut nyckeln. så typiskt mig.




uppe helgen efter igen med thina, efter den här helgen känner jag att det är dägs att lägga av med alkoholen..

anders egna middag på v, tema svart och guld...






galet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0